2012-04-06

Энэ 3 дууг сураарай.

1. Зөв явбал зөөлөн зөөлөн замбуулин

2. Тэнгэр ээж минь өршөө
3.  Амин хайртай миний аав


Зөв явбал зөөлөн зөөлөн замбуулин

Үг: Л.Мөнхтөр
Ая: Н.Баасандорж

Агь үнэртсэн цэнхэр талын
Адуу нь дандаа соргог байдаг аа
Уужуу тайвуу ухаантай аавын минь
Үг нь дандаа эрдэнэ байдаг аа

ДХ: Зүүд хүртэл жаргааж сэрдэг
Зөв явбал зөөлөн зөөлөн замбуулин

Нар үдэлсэн буурал говийн
Салхи нь дандаа бүлээн байдаг аа
Насан өндөр сайхан ээжийн минь
Санаа нь дандаа сүү байдаг аа

ДХ:

Бүжин туулай хярсан бутыг
Харахад нэг л нөмөртэй байдаг аа
Бүүвэй аялсан бүсгүй хүний
Харц нь дандаа зөөлөн байдаг аа

ДХ: *2






Зөв явбал зөөлөн зөөлөн замбуулин

Үг: Л.Мөнхтөр
Ая: Н.Баасандорж

Агь үнэртсэн цэнхэр талын
Адуу нь дандаа соргог байдаг аа
Уужуу тайвуу ухаантай аавын минь
Үг нь дандаа эрдэнэ байдаг аа

ДХ: Зүүд хүртэл жаргааж сэрдэг
Зөв явбал зөөлөн зөөлөн замбуулин

Нар үдэлсэн буурал говийн
Салхи нь дандаа бүлээн байдаг аа
Насан өндөр сайхан ээжийн минь
Санаа нь дандаа сүү байдаг аа

ДХ:

Бүжин туулай хярсан бутыг
Харахад нэг л нөмөртэй байдаг аа
Бүүвэй аялсан бүсгүй хүний
Харц нь дандаа зөөлөн байдаг аа

ДХ: *2



Тэнгэр ээж минь өршөө

Тээж төрүүлсэн ачий нь ээ
Тэтгэж хариулах завгүй яв аа
Тэнэгхэн хүү намайгаа
Тэнгэр ээж минь өршөө өршөө

Дуулимд ганцхан ээжий минь
Дуучин хүүгээ өршөө
Тэнгэр ээж минь өршөөгөөрэй

Царай чинь нүдэнд үзэгдээд
Санаа чинь биеэр лугшаад байна аа
Эмгэн болсон ээж танийгаа
Ээдээ мөн ч их санах л юм даа

Алаг нүдний минь нулимс
Аягаа дүүрээд бөмбөрлөө
Айдаа мөн ч их санах юм даа

Шүүдрийн мөнгөн дуслын оронд
Сувдын мянган дууг хэлхээд
Аагтай шаргал цайны нь оронд
Амилуулж дуулсан дуугаа өгье өө

Аялгуу шингээсэн дуугий минь
Ачит ээж минь уу даа
Аягалан аягалан уу даа

Аялгуу шингээсэн дуугий минь
Ачит ээж минь уу даа
Аягалан аягалан уу даа
Аамтлан амтлан уу даа




Амин хайртай миний аав

Амин хайртай миний аав аа
Адуунхаа бэлчээрт дуулдаг хүн байсан
Бага насанд чихэнд хоногшсон
Баргил хоолойтои дуучин хүн байсан

Миний аав дуучин хүн
Миний хүн адуучин хүн

Ороо морины ганган толгойнд
Уургийнхаа хуивийг алдаж үзээгүй
Онцын хайртай миний ааваа
Олондоо нэртэй адуучин хүн байсан

Миний аав дуучин хүн
Миний хүн адуучин хүн

Хүлгийн төвөргөөнд намайг бүүвэйлсэн
Хөрслөг аав минь адуучин хүн байсан
Уртын дуугаараа намайг бүүвэйлсэн
Ухаантай аав минь дуучин хүн байсан

Миний аав дуучин хүн
Миний хүн адуучин хүн

0 сэтгэгдэлтэй:

Post a Comment

Та зочин бол Anonymous сонголтоор орж сэтгэгдэл үлдээнэ үү. Баярлалаа. Асууж тодруулах зүйлээ tengermongolgazar@yahoo.com -оор асууна уу.
Гэрлийн Өргөөтэй холбогдох утас: 88077002

 
ТЭНГЭР МОНГОЛ ГАЗАР